Üzemeltetési- és üdültetési vezető

A Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt. nem csupán a Józsefvárosi Önkormányzat egy gazdasági társasága. Mi vagyunk azok, akik segítünk a kerületből otthont varázsolni. 2015 óta dolgozunk azon, hogy Józsefváros több legyen utcák és házak hálójánál – legyen élettel teli közösségi tér, ahol jó élni, ahol lehet kérdezni, alkotni, találkozni. Üzemeltetési- és üdültetési vezetőnk a feladataink ellátásához…

Elvárások

épületek üzemeltetésében való jártasság
projektmenedzsment
önálló munkavégzés

Közzétéve

Jelentkezési határidő

Vissza az állások oldalra

A Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt. nem csupán a Józsefvárosi Önkormányzat egy gazdasági társasága. Mi vagyunk azok, akik segítünk a kerületből otthont varázsolni. 2015 óta dolgozunk azon, hogy Józsefváros több legyen utcák és házak hálójánál – legyen élettel teli közösségi tér, ahol jó élni, ahol lehet kérdezni, alkotni, találkozni. Üzemeltetési- és üdültetési vezetőnk a feladataink ellátásához szükséges háttérmunkát biztosítja.

Ellátandó feladataid lesznek:

  • a műszaki, karbantartási feladatok ellátásának irányítása valamennyi telephelyen,
  • tárgyi eszközök és műszaki berendezések, műszaki és egyéb, az üzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatások, beszerzések, beszerzési eljárások koordinálása,
  • karbantartási és hibajavítási feladatok szervezése,
  • költségvetési terv elkészítése, beszámolók készítése,
  • bentlakásos gyermektáborok teljes körű üzemeltetési feladatainak irányítása, koordinálása
  • felújítási igények összegyűjtése valamennyi telephelyre vonatkozóan
  • szakmai és pénzügyi beszámolók készítése
  • valamennyi telephely munkavédelmi, valamint tűzrendészeti feladatainak biztosítása.

A munkavégzés helye: Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt. székhelye (1085 Budapest, Horánszky utca 13.) valamint telephelyei

A foglalkoztatás jellege: Munkatörvénykönyv szerinti munkaviszony

Munkaidő: Teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződéssel 

Munkaidőbeosztás: kötetlen munkarend

Amit mi várunk tőled:

  • Épületek üzemeltetésében való jártasság, legalább középfokú műszaki vagy épületgépészeti végzettség,
  • projektmenedzsmentben szerzett tapasztalat,
  • dinamikus, gyors, önálló, pontos, megbízható munkavégzés,
  • magabiztos számítógép, internet, valamint Word és Excel használat.

Ami előnyt jelent:

  • Legalább 1-3 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • CRM rendszer ismerete, használata
  • Felsőfokú szakirányú végzettség (vagy azzal egyenértékű felsőfokú szakvégzettség, pl.: mérnőki, műszaki, IT terület).

Az ideális munkatárs:

Felelősségteljes és megbízható. Rendszerben, logikusan gondolkodik, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. A célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni. Precíz, pontos, munkájára igényes. Munkatársaival együttműködő.

Ezt kínáljuk mi: 

  • stabil és kiszámítható munkakörnyezet,
  • dinamikus, támogató csapatban való munkavégzés,
  • kreatív, inspiráló, barátságos, nyitott munkakörnyezet,
  • cafeteria,
  • az önkormányzati területhez és a szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • lehetőség a fejlődésre és a hosszú távú elköteleződésre

Jelentkezés:

Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a titkarsag@jkn.hu e-mail címen vagy a honlapon található űrlap kitöltésével az alábbi dokumentumok csatolásával lehet:

  • motivációs levél a bérigény megjelölésével;
  • fényképes, részletes szakmai önéletrajz;
  • a jelentkezésnek legyen része egy hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

Jelentkezési határidő:   2025. szeptember 8. 12:00

Az állás betölthető:        azonnal

A kiírás megjelenésének dátuma: 2025. augusztus 11.

Részletes pályázati felhívás